26 Haziran 2016 Pazar

Maybelline Lash Sensational Mascara İncelemesi ♥

Merhaba ♥
Bu yazımda size son zamanların en meşhur mascaralarından biri olan Maybelline Lash Sensational Mascara'dan bahsedeceğim.



Ünü çok öncelerden Türkiye'yi saran bu mascarayı, çoğu yabancı blogger/vlogger favori macarası olarak gösteriyordu. Tabi haliyle birçoğumuzda da merak uyandırıp kullanma isteği oluşturmuştu.
 Ülkemizde satılmadığı için de çok zor ulaşıldığından ayrı bir çekiciliği vardı. Ama artık Türkiye'de Gratis Watsons ve Cosmo Home'da satılmaya başlandı ve birçok kozmetik sever bu mascarayı alıp denemek için soluğu mağazalarda aldı.
 Bunlardan bir tanesi de ben oldum tabi ki. ☺

Şimdi isterseniz ilk önce mascarayı inceleyip sonrasında bende ne gibi etkileri olmuş onlara bakalım.


İlk olarak ambalajı ve rengi çok şık bence. Hakkında hiçbir şey bilmeseydim de tasarımından dolayı direkt dikkatimi çekerdi. Ama gel gelelim ki sırf görünüşü için ürün almayı da çoktan bıraktım. ☺
Fırçası plastik, eğimli ve uzunlu-kısalı kıllara sahip. Bu tarz fırça tiplerini çok seviyorum çünkü eğimli oldukları için kirpikleri güzel kavrayıp uzunluk veriyorlar.


Ama maalesef ki bu mascarada ben öyle bir etki görmedim. Kirpikleri kavraması ve taraması çok güzel fakat hiçbir şekilde uzunluk vermiyor. En azından benim kirpiklerimde öyle bir etkisi olmadı.


İlk açıldığında haliyle daha sıvı bir yapıda olduğundan kirpikleri birbirine yapıştırıyor ama  kaç kat uygularsanız uygulayın hiçbir şekilde topaklanma yapmıyor.
Ben neredeyse 1 aydır kullanıyorum ama hala kıvamı tam oturmadı.

Kirpiklere çok fazla hacim verdiğini de söyleyemeyeceğim daha çok tek tek ayırıyor. Ama simsiyah olduğundan kirpikleri baya belirginleştiriyor.

Bu mascaradan daha iyi sonuç almak için ben ilk önce eğimli tarafını kirpiklerime yerleştiriyorum ve yukarı doğru fırçayı çevirerek tarıyorum. Kısa kılların olduğu tarafla göz içime yakın olan kirpiklerimi tarayıp ayırıyorum, uzun kulların olduğu taraflar da dışa doğru olan kirpiklerimi bolca tarayıp fırçayı bir süre kirpiklerimde yukarı doğru tutup bekletiyorum. Çünkü hafif ıslak olduğundan o şekilde bekletince kuruduğunda da daha uzun durmuş oluyor. 
Siz de bu şekilde deneyebilirsiniz. ☺

Waterproof olma gibi bir iddiası yok ama çoğu suya dayanıklı mascaradan çok daha zor çıktığını söyleyebilirim. Ama elinizde çift fazlı bir makyaj temizleyicisi varsa zorlanmadan çıkarabilirsiniz. 
Ben ilk önce Garnier'in yeni çıkan çift fazlı micellar makyaj temizleyicisiyle çıkarıyordum ama maalesef istediğim gibi çıkarmadı. Şimdi ise yine Garnier'in  express çift etkili olan göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum ve çok memnunum. Hiçbir kalıntı bırakmadan tüm göz makyajını güzelce temizliyor.

Fiyatı 19,90 tl ama indirimlerde çok daha uyguna bulabilirsiniz.

Son olarak bendeki duruşuna bakalım.



Bu kadar meşhur ve herkes tarafından çok sevildiği için haliyle baya bir beklenti içinde almıştım fakat aldıktan sonra gördüm ki çok fazla abartılmış bence.

Genel olarak ben bu mascaradan çok fazla memnun kaldığımı söylemeyeceğim. Çünkü benim beklediğim uzunluk ve hacim vermedi. 
Tek sevdiğim yanı siyah oluşu ve kirpikleri güzel taraması. 

Tabi ki bu bendeki etkileri belki siz denedikten sonra çok memnun kalacaksınız.☺
 Çünkü herkesin kirpik yapısı mascaralardan beklentileri çok farklı. 

Peki ya sizdeki etkileri nasıl oldu?
Düşüncelerinizi benimle yorum olarak paylaşmayı unutmayın. ☺

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için bloğumu takip ederseniz çok sevinirim.

Hoşçakalın. ♥


İnstagram: mylifemakeupp
Snapchat: mylifemakeupp
Mail: mylifemakeupp@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder