24 Haziran 2016 Cuma

Gratis İndiriminden Neler Alınmalı ? ♥

Merhaba ♥
Bugün sizlere Gratis indirimden alınması gereken ürünlerden bahsedeceğim. ☺




Birçoğumuz indirim zamanlarında kendimizi kaybetmiş bir şekilde, ihtiyacımız olmasa dahi birçok ürünle eve dönmüş halde buluyoruz.
 Buna engel olmak için bir ihtiyaç listesi hazırlamak bizi gereksiz harcamalardan alıkoymasını sağlar. ☺

Tam da şu an Gratis'te Bayram İndirimi başlamışken sizlere fikir vermek için böyle bir liste hazırlamak istedim.

 Bakalım bu listede hangi ürünler ve bu ürünlerde ne kadar indirim varmış.

Gelin hep birlikte inceleyelim. ☺

İlk olarak  Gratis deyince ilk akla gelen markalardan The Balm ile başlıyorum. ♥ 

Şu anda %40 indirim var. ♥

The Balm'dan mutlaka alınması gereken ürünlerin başında tabi ki far paletleri geliyor. Renkleri, pigmantasyonları ve kalıcılıklarıyla en azından bir tane far paleti edinmenizi tavsiye ederim.

Benim severek kullandığım paletler ise,
İlk göz ağrım Balm Jovi Palette


O kadar seviyorum ki ben de bu paletten iki tane var. ♥
 Renkleri çok kullanışlı hem günlük hem de gece makyajınızı kolaylıkla yapabileceğiniz renkler mevcut. 
Ayrıca içinde bir aydınlatıcı (mary lou manizer) bir allık (frat boy) iki tane de hem ruj hem allık olarak kullanabileceğiniz krem ürünler var.
The Balm'dan tek bir ürün alıyım hem de tüm ihtiyacımı görsün diyorsanız mutlaka bu paletten edinmelisiniz.

Bir diğer sevdiğim palet ise,
Nude Tude Far Paleti


Eminim içimizde bilmeyenimiz kalmamıştır bu paleti ben de çok sonradan tanıştım ama aldıktan sonra vazgeçemediğim paletlerden oldu.
İçindeki renkler çok kullanışlı, farklı şekilde kombinleyebileceğiniz tonlardan oluşuyor.

Bir diğer palet ise,
 İn TheBalm of Your Hand


Yılbaşı için özel olarak bu paletle birlikte The Manizer Sisters çıkarıldı. Ben tercihimi bu paletten yana kullandım çünkü gerçekten çok çok kullanışlı ve The Balm'ın birçok ürününü içinde bulunduran bir palet.
 Daha sonra ayrıntılı bir şekilde incelemesini yapacağım o yüzden şimdi çok fazla bahsetmiyorum ama indirimde denk gelirseniz mutlaka almanız gereken ürünlerden. ♥

Gelelim The Balm'ın severek kullandığım diğer ürünlerine...





Sexy Mama Pudra, dibini gördüğüm nadir ürünlerden. Özellikle bu yaz aylarında makyajı sabitlemesi ve yüzü biraz matlaştırması sebebiyle severek kullanıyorum.

Balm Desert Allık, İndirimde kesinlikle alınması gereken ürünlerden bence harika bir rengi var hem allık hem de far olarak çok başarılı. Bu ürünün de dibini görmeme az kaldı, aldığımdan beri elimden hiç düşürmedim neredeyse ve bitince mutlaka yenisini alacağım. ☺

Bahama Mama Bronzer, Kontür yapmak ve yüzünüzü ısıtmak için çok ideal bir bronzer. Yine severek kullanıyorum ama bitince yenisini alacağımı düşünmüyorum çünkü İn TheBalm of Your Hand paletinde zaten var o yüzden size o paleti alırsanız bu ürüne zaten sahip olacaksınız. Ama tek bir bronzer alacağım diyorsanız bu ürünü tavsiye ederim.

Put a Lid On İt far bazı, göz makyajını daha kalıcı hale getirmek ve farların göz kapağında birikmesini engellemek için oldukça başarılı bir far bazı. Ayrıca farların renklerini daha canlı hale getirdiği de bir gerçek. ♥

Bir diğer ürünler ise tam bir Ruj hastası olarak bayılarak kullandığım Meet Matt(e) Hughes rujları ♥ 



Ben de şimdilik iki rengi var ama bende bu indirim bitmeden bulabilirsem Adoring, Sincere ve Trustworthy renklerini almayı düşünüyorum siz de bulabilirseniz mutlaka bir bakmalısınız.

Gözlerimiz için olmazsa olmaz Schiwing Eyeliner,



Matlığı, simsiyah oluşu ve kolay sürümüyle bittikçe yenisini aldığım bir ürün. ♥
 Tek sevmediğim özelliği akma yapması ama pek önemsemiyorum açıkçası. ☺

Alınması gereken diğer ürünler ise Wet n Wild markasının yine far paletleri ve Megalast mat rujları.
Şu anda Wet n wild' da indirim yok ama zaten uygun fiyatlı olduğu için ürünlerine bir göz atabilirsiniz.
İndirim zamanlarında fiyatları tadından yenmiyor tabi ki. ☺


Benim elimde bulunmayan ama markanın birbirinden harika far paletleri mevcut. 
Bunların başında da Comfort Zone Palette ve Creme Brulee tekli farı geliyor. 

Bunun haricinde rujları da bir çok ünlü markaya muadil harika renklerden oluşuyor. benim favorilerim ise Bare it all, In the fleshh, Mocha-Licious.

Gittiğiniz zaman tüm ürünlerini incelemenizi tavsiye ederim.






Bendeki rujların swachları ise bu şekilde.



Gosh'a göz atacak olursak bu markadan en sevdiğim ürünler Forever eyeshadow kalem farları, Bombastic mascara ve allıkları.

Gosh'ta şu anda %50 indirim var. ♥


Ürünlerini severek kullandığım bir diğer marka da Maybelline.
Şu anda %30 indirim var. ♥
Bu markadan alınması gereken ürünler ise bence Maybelline mascaralar, Color Tottoo farlar, (yeni ürünlerde eklendi) Diamond Glow Eye Shadow, Jel Eyeliner. 

Ayrıca ten ürünlerine de mutlaka bir göz atmalısınız.


Maybelline Diamond Glow Eyeshadow renklerinin swachı,



Pastel deyince ilk aklıma gelen şüphesiz ki Day long kissprof likit mat rujları.
Bendeki renkleri 09,15 ve 20 numaraları.
ve 553 Chokolate ruj.

Şu anda %30 indirim var.


 Bunların haricinde seriye yeni numaralar eklendi genelde de koyu tonlar. Ben çok fazla koyu tonlar kullanmadığımdan onlardan almadım ama siz bir göz atabilirsiniz.☺

Bendeki rujların swachları ise şu şekilde,


09 numara, tam bir Holywood kırmızısı. Çok canlı bir renk, bunu sürdüğünüz zaman başka hiçbir makyaj yapmanıza gerek kalmıyor. Sadece bir rimel ve bu rujla tüm dikkatleri üstünüze çekebilirsiniz. ☺ 
Ayrıca dişleri de bembeyaz gösteriyor. 
15 numara, koyu bir kahve. Kişiden kişiye göre duruşu çok değişiyor ama yakışmayan kimse yok neredeyse. Bulduğunuz yerde alın bence zira çok kolay bulunan bir ruj değil kendisi. ☺
20 numara, gül kurusu tonlarında içinde pembelik-bejlik bulunduran nefis bir nude ruj. 
Koyu göz makyajlarında da tek başına da harika duruyor.
553 Chokolate, İçinde hafif turunculuk bulunduran kahve tonlarında bir nude ruj. Koyu tenlilerde kendini çok fazla gösteremeyip cildi soluk gösterebilir. Beyaz ve buğday tenlilere çok daha fazla yakışan bir ruj.


Normalde fiyatları biraz pahalı olan RT fırçaları indirimde uygun fiyata denk geliyor. 
Özellikle  fiyat-performans açısından baktığımızda indirimde kaçırılmaması gereken ürünlerden bence.

Şu anda %40 indirim var. ♥


Fırça demişken bakmanız gereken diğer markalar ise kesinlikle Eklips ve Ecotools, 
Fiyatları RT'e göre çok daha uygun üstüne bir de indirim olunca kaçırılmaması gerekiyor.

Eklips'te şu an %30 indirim var. ♥


Ecotools' dan fırça almayı düşünüyorsanız o fırçalar mutlaka Eye enhancing duo set, çift taraflı fırçalar olmalı bence.
Elinizde sadece bu fırçalar olduktan sonra istediğiniz göz makyajını rahatlıkla yapabilirsiniz.




Sadece Gratis'te bulunan ve benim ürünlerini çok severek kullandığım bir diğer marka ise Cettua.

Şu anda 3 al 2 öde kampanyası var. ♥

Bu markanın maskelerini ve özellikle de Oil Control Tissue yağ kontrol edici mendillerini çok seviyorum. Özellikle bu yaz aylarında elimden düşmüyor kesinlikle. 



Her indirimde almadan geçmediğim bir ürün grubu varsa o da Benri Islak mendilleri, makyaj temizleme pamukları ve koyu renk ojeler için etkili olan asetonu.




Şu anda 3 al 2 öde kampanyası var. ♥


İndirim zamanlarında es geçmemeniz gereken bir diğer marka da Bee Beauty. Nefis kokularıyla duş jelleri ve peelingleri bir harika. 
Bir kere bile olsa mutlaka denemelisiniz.


Sona doğru yaklaşırken alınması gereken bir diğer ürün de bence Splat diş macunları.


Her diş yapısına uygun seçenekleri olan bu markada özellikle dişlerin beyazlaması için etkili olan Blackwood diş macununu severek kullanıyorum. Siz de ihtiyacınıza yönelik istediğiniz diş macuna bakabilirsiniz.

Vee son olarak da sizlere tavsiye edebileceğim ürün  Swissco düğüm açıcı tarak. 
Maalesef bendekini bulamadığım için görselini ekleyemedim ama şuraya tıklayarak görseline bakabilirsiniz.☺
Tangle Teezer benzeri olan bu tarak saçları kolayca açarak kırmadan tarıyor. 
Eğer ihtiyacınız varsa bakmanızı tavsiye ederim. ♥


Eklemeden geçemeyeceğim bir diğer marka ise Gratislere Essence markasının yerine gelen Sleek Makeup' ın ürünleri.
Beklenenin aksine bu bayram indiriminde Sleek Makeup' ta indirim olmamış fakat indirim olduğu ilk anda ürünlerine kesinlikle bakmalısınız.
Ben de öyle yapacağım kesinlikle.☺

Benim size önerebileceğim ve Gratis'ten indirimde veya indirim haricinde alınabilecek ürünler bunlardı. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. ♥
Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için bloğumu takip ederseniz çok sevinirim.☺

Hoşçakalın. ♥

Keyifli alışverişler. ♥


İnstagram: mylifemakeupp
Snapchat: mylifemakeupp
Mail: mylifemakeupp@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder