3 Temmuz 2016 Pazar

ALIŞVERİŞ #1 (Gratis)

Herkese merhaba♥
Benim okumaktan en keyif aldığım yazılardan biri de alışveriş yazılarıdır. ☺
O yüzden bu yazıyı yazarken de aynı derecede keyif alıyorum.☺

Malum şu sıralar her yerde bayram indirimi var ben de bu indirimlerden nasibimi düşen birkaç ürün aldım.
Birkaç ürün diyorum ama şöyle bir baktığımda baya da bir şey almışım.

O yüzden ben de aldıklarımı birkaç yazıda toplayıp sizinle paylaşmak istedim.

İlk olarak Gratis'ten yaptığım alışverişle başlayayım.
Gratis iki sefer indirim yaptı ben de ayrı ayrı üç sefer alışveriş yaptım. İlk yaptığım alışverişten aldıklarıma gelecek olursak,

Aslında birkaç yazı öncesinde yazdığım 'Gratis İndirimden Neler Alınmalı' yazımda bahsettiğim çoğu ürünü kendim aldım. ☺
Yazıyı okumak için Tık

İlk olarak almak istediklerim yazımda da bahsettiğim The Balm'ın likit mat rujlarıydı.
Aklımda iki rengi vardı Sincere ve Trustworthy.
Trustworthy renginden çok sayıda vardı ama Sincere rengi yoktu ben de onun yerine Doting rengini aldım.☺


Fiyatı 21,90tl.

İkinci olarak Maybelline'nin yeni çıkan krem farlarından almak istiyordum. Aklımda Creme de Nude ve Creamy Beige renkleri vardı.


Creme de Nude'u bulamadım ama son kalan Creamy Beige rengini aldım.☺
İyi ki de almışım gerçekten rengine bayıldım.♥


Fiyatı 13,90tl

Gratis'te bir kampanya vardı.
 Elseve'den 600 ml şampuan alana tarak hediye ediyorlardı.
Ben de sırf tarağı alabilmek için Elseve'in Besleyici Şampuanından aldım.


Fiyatı 10,90 tl idi ikisini bir aldığımı düşünürsek çok uyguna gelmiş oldu.

Daha sonra da her Gratis alışverişimin vazgeçilmezi Benri pamuklardan ve üç tane de oje aldım.♥


3 al 2 öde kampanyası vardı ama tanesi 3,95 tl.


Ojeler 3 tl civarı.

Şimdi gelelim ikinci Gratis alışverişimden aldıklarıma.


Yaz kış fark etmez tüm zamanlardaki vazgeçilmezim deodoratlar. Her ay mutlaka aldığım banko ürünlerdendir.
Deodorantta genelde Rexona ve Niveayı dönüşümlü olarak kullanıyorum. 
İkisinin performansından da gayet memnunum
Özellikle Nivea'nın bu Fresh serisini ayrı bir seviyorum.
Gerçekten de adı gibi çok fresh bir kokusu var ve ter kokusu oluşumunu çok güzel bir şekilde önlüyor.
Fiyatı 10,90tl

Yine almaya doyamadığım ve çok çabuk bitirdiğim The Balm Schwing eyelinerdan bir tane daha aldım.
Bir tek ben de mi böyle oluyor bilmiyorum ama çok çabuk kuruyup çabuk bitiyor:(
Fiyatı 21,90tl

Ve son olarak Gosh forever lip shine 010 numarasından aldım.


Fiyatı 14,75 tl.

En son olarak da indirim bitmeden şöyle bir giriyim sadece bakıp çıkarım demiştim.
Ama ne mümkün dayanamayıp kampanyalı diye yine aynı deodaranttan (gerçekten çok seviyorum) ve Nivea'nın Nemlendirici Güneş Spreyi'nden aldım.
Fiyatı 28,75 tl.

Benim Gratis indiriminden yapmış olduğum alışveriş bu şekildeydi.
Yazıyı çok uzun tutmamak adına iki parça halinde yazmak istedim.☺
Diğer mağazalardan aldıklarımı da bir sonraki alışveriş yazımda paylaşacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim☺

Bloğumu takibe alırsanız çok sevinirim♥

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Kendinize çok iyi bakın,
Hoşçakalın♥


İnstagram: mylifemakeupp
Snapchat: mylifemakeupp
Mail: mylifemakeupp@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder